Świata nie zmienimy, ale zawsze miło pośpiewać sobie z przyjaciółmi.

Świata nie zmienimy, ale zawsze miło pośpiewać sobie z przyjaciółmi.
Magda Grudzińska chciała budować teatr publiczny otwarty i dostępny. Dziś ta wizja nie podoba się władzy.
O spektaklu „Sonata widm” z Markusem Örhnem rozmawiała Jolanta Nabiałek.
Cezary Morawski nie jest namiestnikiem „dobrej zmiany”, o co bardzo często się go posądza.
Jury festiwalu ewidentnie starało się wypracować zadowalający (prawie) wszystkich kompromis.
Sytuacji, kiedy władza ustanawia dyrektora wbrew pracownikom teatru, nigdy nie brakowało.
Do przyszłej soboty Kraków oddycha nieco świeższym powietrzem, przywiezionym wraz ze spektaklami z całej Polski (a nawet z zagranicy).
W serialowym Teatrze Popularnym każdy zajęty jest wyłącznie sobą.
Wojtek Blecharz zaraża muzyką, Piotr Cieplak rozbraja „Pana Tadeusza”.
Język migowy jest „nie nasz”, niezrozumiały, obcy.
Natrzyjmy się hamburgerem. „Wściekłość” Jelinek w spektaklu Mai Kleczewskiej.
Zespół Teatru Polskiego nie boi się zmiany, nie czuje strachu przed nowym, czuje strach przed „starym”.