Twój koszyk jest obecnie pusty!
Internet
Dlaczego szukamy kandydatów na prezydenta na YouTubie?
Gawryluk, Stanowski, Hołownia. Czyżby w wyborach prezydenckich zamiast wyścigu partii politycznych szykował się wyścig mediów?
YouTube i TikTok podzielą się zyskami? Flandria chce to wymusić
Portale opierające się na udostępnianych przez użytkowników materiałach wideo wciąż rozszerzają swoje zasięgi i osiągają rekordowe zyski. Dotyczy to zarówno „starego” YouTube’a, jak i nowszego TikToka. Ten ostatni od lutego 2022 roku do sierpnia zeszłego roku zarobił w Polsce blisko 8 mln dolarów – dosyć mało, jeśli porównać to z globalnymi zyskami TikToka w analogicznym […]
Jak (i dlaczego) kupować mniej w świecie influencerek i femvertisingu [rozmowa]
Celebrytki już nie wstydzą się nazywania ich feministkami. Ale traktują to miano bardzo powierzchownie, koniunkturalnie i tak, by nie narazić się na krytykę i odpowiedzialność.
Powództwo przeciwko Heban oddalone. Można nazywać transfobiczne feministki transfobkami
Sąd stwierdził, że przywołane przez powódkę drę Magdalenę Grzyb posty pozwanej, nawet te wulgarne i życzące adwersarzom, żeby się nie zesrali, mieszczą się w granicach wolności wypowiedzi.
Wątpliwe dobrodziejstwa (byłego) Twittera
Elon Musk uważa swoją platformę X za dobrodziejstwo ludzkości. To tylko reklama.
Kanał Zero, czyli esencja chłopskiego rozumu
Kanał Zero wygląda na powiew świeżości w stylu Sławomira Mentzena – czyli paleoliberalizm rodem z I RP wymieszany z dużą dawką browarów i spermiarskich dowcipów.
Sejmflix & chill
Co stoi za tym fenomenalnym wzrostem popularności obrad niższej izby polskiego parlamentu i jak długo on potrwa?
Algorytmy nakręcają redpillową maszynkę do mielenia facetom mózgów
Liczne badania dowodzą, że algorytmy mediów społecznościowych i platform targetują chłopców i młodych mężczyzn jako odbiorców seksistowskiej i skrajnie prawicowej propagandy.
Jakub Roskosz: przodownik pracy, ambasador równych szans
Potencjał monetyzowania tezy „większość z was nie osiągnie sukcesu, pogódźcie się z tym” jest zdecydowanie mniejszy niż sprzedawanie marzeń o nieuchronnym wzbogaceniu się dzięki ciężkiej pracy.
Warufakis: Nie ma regulacyjnego bata na big tech. I nie będzie
Big tech to zjawisko skrajnie odmienne od trustów, karteli, konglomeratów i podobnych rynkowych potęg, jakie znamy. Nie da się go ograniczyć regulacjami.








