Poezja chce działać, angażować się, chce być zażywana i używana, chce być jednym ze środków walki.

Poezja chce działać, angażować się, chce być zażywana i używana, chce być jednym ze środków walki.
Porzućmy innowacyjność i kreatywność. To tylko fetysze późnej nowoczesności.
W rolach głównych: David Foster Wallace, Mario Vargas Llosa, Amanda Michalopoulou, Henning Mankell.
Gdybym musiała mieć kiedyś aborcję, to wiedz, że chciałabym tylko z tobą, jednak bardziej od aborcji chciałabym mieć dziecko, i to też tylko z tobą.
Decyzją władz Świetlica KP i kilka innych organizacji społecznych muszą opuścić siedzibę.
Co drażniło kobiety w filmie polskim lat 30.? Kino ułana i kanapy, powracające do problematyki patriotycznej w starym stylu.
W świecie neoliberalnego zarządzania biedą przez poczucie winy bohater filmu Kena Loacha jest dinozaurem XX wieku i bojowych tradycji klasy pracującej.
Od 2003 do 2010 roku Abdul Latif Jameel Poverty Action Lab, ośrodek badawczy na MIT nazywany często po prostu J-PAL, przeprowadził ponad dwieście eksperymentów.
Nowy film Anki i Wilhelma Sasnali wpisuje się w debatę na temat uchodźców.
Czy film jeszcze bardziej uruchomi ciemną stronę emocji polsko-ukraińskich?
Jak kultura instytucjonalna może pracować na rzecz dobra wspólnego?
Szczepan Twardoch „Król”, Elżbieta Cherezińska „Królowa”, Rose Tremain „Lato zimą”