Poezja chce działać, angażować się, chce być zażywana i używana, chce być jednym ze środków walki.

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
Poezja chce działać, angażować się, chce być zażywana i używana, chce być jednym ze środków walki.
Porzućmy innowacyjność i kreatywność. To tylko fetysze późnej nowoczesności.
W rolach głównych: David Foster Wallace, Mario Vargas Llosa, Amanda Michalopoulou, Henning Mankell.
Gdybym musiała mieć kiedyś aborcję, to wiedz, że chciałabym tylko z tobą, jednak bardziej od aborcji chciałabym mieć dziecko, i to też tylko z tobą.
Decyzją władz Świetlica KP i kilka innych organizacji społecznych muszą opuścić siedzibę.
Co drażniło kobiety w filmie polskim lat 30.? Kino ułana i kanapy, powracające do problematyki patriotycznej w starym stylu.
W świecie neoliberalnego zarządzania biedą przez poczucie winy bohater filmu Kena Loacha jest dinozaurem XX wieku i bojowych tradycji klasy pracującej.
Od 2003 do 2010 roku Abdul Latif Jameel Poverty Action Lab, ośrodek badawczy na MIT nazywany często po prostu J-PAL, przeprowadził ponad dwieście eksperymentów.
Nowy film Anki i Wilhelma Sasnali wpisuje się w debatę na temat uchodźców.
Czy film jeszcze bardziej uruchomi ciemną stronę emocji polsko-ukraińskich?
Jak kultura instytucjonalna może pracować na rzecz dobra wspólnego?
Szczepan Twardoch „Król”, Elżbieta Cherezińska „Królowa”, Rose Tremain „Lato zimą”