Fotorelacje

20 najlepszych okładek muzycznych 2012


W kolejności alfabetycznej:

1. Justin Abbink dla Blu & Exile – Maybe One Day

2. Justin Abbink dla Exile – Cassette

3. Fiona Apllae dla Fiona Apple – The Idler Wheel Is Wiser Than the Driver of the Screw and Whipping Cords Will Serve You More Than Ropes Will Ever Do

4. Steve Attardo dla Sleigh Bells – Reign of Terror

5. Dan Attoe dla Menomena – Moms

6. Jacob Bannon dla Converge – All We Love We Leave Behind

7. Lincoln Clarkes dla Wolfey – Sleep Country

8. Farrow Design i Spaceman (Jason Pierce) dla Spiritualized – Sweet Heart Sweet Light

9. Neil Fraser i Susan Osborne dla Tindersticks – Something Rain

10. Adam Goldberg dla Earlimart – System Preferences

11. Lamar Kendrick, Schoolboy Q oraz Invisible Creature Inc. dla Kendrick Lamar – good kid, m. A. A. d. city

12. Teej Marshall i Drew Catmull Drew dla Three Trapped Tigers – Numbers 1-13

13. Phillip Marshall i Fennesz dla AUN – The Beginning and the End of All Things

14. Ryan McGinley dla Bat For Lashes – The Haunted Man

15. Jamie-James Medina dla Bobby Womack – The Bravest Man In The Universe

16. William Olliver dla Raime – Quarter Turns Over a Living Line

17. Leif Podhajsky dla Tame Impala – Elephant

18. Alberto Rossini dla Chromatics – Kill for Love

19. Sean Thomas dla Quixotism – Faustian Plea

20. Ryan Walsh dla Marissa Nadler – The Sister

__
Przeczytany do końca tekst jest bezcenny. Ale nie powstaje za darmo. Niezależność Krytyki Politycznej jest możliwa tylko dzięki stałej hojności osób takich jak Ty. Potrzebujemy Twojej energii. Wesprzyj nas teraz.

Antoni Michnik
Antoni Michnik
Historyk kultury, badacz sound studies
Doktorant w Instytucie Sztuki PAN, absolwent Instytutu Historii Sztuki UW, historyk kultury, performer. Członek założyciel researchersko-performatywnej Grupy ETC. Od jesieni 2013 roku w redakcji magazynu „Glissando”. Publikował m.in. w „Kontekstach”, „Kulturze Popularnej”, „Kulturze Współczesnej”, „Kwartalniku Filmowym”, „Dialogu”, „Roczniku Historii Sztuki”, „Zeszytach Literackich”. Współredaktor książek „Fluxus w trzech aktach. Narracje – estetyki – geografie” Grupy ETC (Wydawnictwo Krytyki Politycznej, 2014) oraz „Poza Rejestrem. Rozmowy o muzyce i prawie autorskim” (Fundacja Nowoczesna Polska, 2015).
Zamknij