#reklama

Nowe:

Fot. Tine Steiss/Flickr.com

„Dzień Szpilek”. Dlaczego nie wrzuciłam na Instagram zdjęcia w szpilkach?

Czy nie ma lepszego symbolu walki z nowotworem u dzieci niż buty na obcasach? Czy chcemy marce, która promuje się seksistowskimi hasłami, ocieplać wizerunek?

Teaserimage_outdoor ads

Ściągnąłem reklamy, bo inni też ściągnęli

Kiedy Andrzej Ćwiek był burmistrzem, nie wierzył, że w Nałęczowie problem z reklamami można zmienić lokalną uchwałą.

kampania-10-dowodow

Z seksistowską świnią się nie napijesz?

Mierzysz się z uzależnieniem od alkoholu? Przeczytaj o nim w internecie i przestań pić! Nie udało ci się? Jesteś słaba, naprawdę słaba, sorry.

kocham-szanuje-dorota-gardias

Przemoc tuż za ścianą

Celebrytki zmyją makijaż i wrócą do bezpiecznych domów. I tak ma być. Każda z nas powinna móc wrócić do bezpiecznego domu. Katarzyna Paprota o kampanii „Kocham. Szanuję”.

Newsletter

Najważniejsze wiadomości o tym, co robimy. W Twojej skrzynce email.

7bb591fbf6d13ef68e09a1e4fac22a05

Cibor: Głosujący Polacy i ich kobiety

Do obciachowego dorobku Państwowej Komisji Wyborczej możemy oficjalnie doliczyć seksistowskie spoty przedwyborcze.

texting1

Spot kampanii fundacji Dzieci Niczyje mówi o realnym zagrożeniu [polemika]

Internet z drobnej sprawy prywatnej robi publiczną aferę.

sexting

Filipczak-Zaród: Znów ktoś nie pomyślał

Poprosiłabym o myślenie wszystkie fundacje, stowarzyszenia i instytucje projektujące kampanie takie jak „Myślę, więc nie ślę”. Zanim je upublicznią.

texting

Paprota: Ufam, więc ślę

Myśleć ma ta osoba, która dostała ode mnie fotkę. Dlaczego kampania fundacji Dzieci Niczyje nie jest skierowana do odbiorcy?

przechwytywanie_w_trybie_pelnoekranowym_2014-12-03_133426

Zamknij