Streetartowy chuligan Kidult atakuje awangardowy dom mody za flirt z popularną sieciówką H&M. Czy graffiti to dalej wyraz autentycznego sprzeciwu?

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
Streetartowy chuligan Kidult atakuje awangardowy dom mody za flirt z popularną sieciówką H&M. Czy graffiti to dalej wyraz autentycznego sprzeciwu?
O rezultatach współpracy Ewy Winnickiej z Chrisem Niedenthalem, czyli wystawie „Londyńczycy” w warszawskiej Galerii Kordegarda pisze Marta Górnicka.
Wystawa Artura Żmijewskiego w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski to pierwsza prezentacja jego prac po zakończeniu ważnego kuratorskiego projektu, jakim było 7. Biennale Sztuki Współczesnej.
„Nowa sztuka narodowa” to ćwiczenie z politycznej wyobraźni – wyobraźmy sobie, że artyści narodowo-patriotyczni mają dostęp do instytucji sztuki współczesnej.