Aktorskie wybory Bowiego ukazują relację między tym, co charakterystyczne dla jego muzyki, a tym, co pokazywał w kinie.

Aktorskie wybory Bowiego ukazują relację między tym, co charakterystyczne dla jego muzyki, a tym, co pokazywał w kinie.
Gdybym była ministrą edukacji, rekomendowałabym wysyłanie gimnazjalistów na film „Spotlight”.
W „Nienawistnej ósemce” przemoc nie daje się uzasadnić żadną „sprawą”.
W piątek 22 stycznia do polskich kin trafia film „Janis” w reżyserii Amy Berg.
Rządy Fideszu w kinie to połączenie dwóch form cenzury – politycznej i rynkowej.
I co z tego? Siła gwiezdnej sagi jest tak wielka, że ten film i tak działa.
„Czerwony pająk” od dzisiaj w kinach.
O filmie „Performer”, który właśnie wszedł do kin, opowiadają Oskar Dawicki i Łukasz Ronduda.
Czy „Mr. Robot” mówi coś o naszej rzeczywistości, czy jest tylko mroczniejszą wersją hakerskich fantazji lat dziewięćdziesiątych?
Filip Bajon zagląda do domu Dulskich i pokazuje, co się w nim działo przez sto ostatnich lat.
„Anatomia zła” Jacka Bromskiego mogła być bardzo dobrym filmem.
Najnowszy film Ulricha Seidla już w kinach.