Co robić z nienawistnymi napisami na murach tłumaczy radca prawny Adam Kuczyński.

Co robić z nienawistnymi napisami na murach tłumaczy radca prawny Adam Kuczyński.
We wrześniu się okaże, w ilu programach wyborczych edukacja pojawia się jako poważny pomysł.
Żeby powrót do strajku we wrześniu się udał, potrzebne jest podtrzymanie nastroju, debaty i narady, to jest teraz bardzo ważne – mówi Przemysław Sadura.
Wieszanie Judasza w Pruchniku to nie jest żadna tradycja. To jest implementowane polityczne przedstawienie – mówi Alina Cała.
Uważam, że egzamin był ostateczną bronią nauczycieli. Decyzja o zorganizowaniu egzaminów była bardzo trudna – mówi Dorota Łoboda, przewodnicząca Komisji Edukacji Rady Warszawy.
Za nami drugi dzień nauczycielskiego strajku. Rząd w dalszym ciągu odmawia spełnienia postulatów strajkujących. Jak z tym wszystkim radzą sobie ci, których strajk dotyka bezpośrednio – rodzice i dzieci?
Oczekiwałbym od nauczycieli, że wytłumaczą młodzieży, po co jest ten strajk. Potraktują protest jako okazję do lekcji demokracji i wychowania obywatelskiego.
Nie dla zgrywu, nie dla beki, ale dla przyszłości. Młodzieżowy Strajk Klimatyczny.
Czy jest coś złego w tym, że ktoś pracuje wolniej, jeśli ma chęci i się stara? – mówi Monika Mamulska.
Młodzi na świecie strajkują dla klimatu. W Polsce i oni i starsi wychodzą na ulicę protestować.
Demokracja wymaga partycypacji, a dzieci na każdym kroku dowiadują się, że nie o uczestniczenie chodzi, ale o spełnianie wymagań, nie o myślenie, ale o unikanie kar i kolekcjonowanie nagród.