Krzysztof Tomasik

Wygrzebane: Nowak’93, czyli bojkot reklam

Nie po to kupuję tak drogi miesięcznik, aby zachwycać się reklamami, które zajmują około jednej trzeciej czasopisma.

Nie po to kupuję tak drogi miesięcznik, aby zachwycać się reklamami, które zajmują około jednej trzeciej czasopisma. Nie interesuje mnie, jakie Redakcja ma kłopoty finansowe, które zmuszają ją do umieszczania reklam. Nie dość, że jesteśmy „narażeni” na natrętne, nachalne reklamy w telewizji i radiu, to jeszcze pełno ich w każdej gazecie.

Tak luksusowe czasopismo powinno dać przyjemność czytelnikom, drukując dużo ciekawych artykułów, a nie zapełniać łamy reklamami często powtarzającymi się co miesiąc. Ja osobiście i wielu moich znajomych wydaliśmy wojnę reklamom, bojkotujemy je. Nie kupujemy żadnych artykułów reklamowanych tak natrętnie.

Fragment listu Anny Nowak, miesięcznik „Twój Styl”, 1993.

__
Przeczytany do końca tekst jest bezcenny. Ale nie powstaje za darmo. Niezależność Krytyki Politycznej jest możliwa tylko dzięki stałej hojności osób takich jak Ty. Potrzebujemy Twojej energii. Wesprzyj nas teraz.

Krzysztof Tomasik
Krzysztof Tomasik
Publicysta, biografista
Publicysta i biografista, działacz LGBT, członek zespołu Krytyki Politycznej. Autor książek "Homobiografie. Pisarki i pisarze polscy XIX i XX wieku" (2008), "Gejerel. Mniejszości seksualne w PRL-u" (2012), "Seksbomby PRL-u" (2014), "Demony seksu" (2015), "Grażyna Hase. Miłość, moda, sztuka (2016). Redaktor tomu "Mulat w pegeerze" (2011). Prowadził seminaria biograficzne na Uniwersytecie Krytycznym Krytyki Politycznej.
Zamknij