Twój koszyk jest obecnie pusty!
Internet
Maja Staśko: Dlaczego jestem hejtowana?
Jestem hejtowana, dlatego że ktoś decyduje się hejtować. To jest zawsze wybór tej osoby. To nie jest wina osoby hejtowanej, jej wyglądu, zachowania. Hejt jest przemocą.
Tak zwana niezależność: dziennikarstwo na krótkiej smyczy reklamiarzy
Okno Overtona otwiera się coraz szerzej, normalizując kolejne praktyki marketingowe. Jak tak dalej pójdzie, prestiż publicystów politycznych spadnie do poziomu dziennikarzy gamingowych.
Media społecznościowe miały łączyć nas z ludźmi, a łączą z reklamodawcami, pogłębiając samotność
Kilkanaście lat temu media społecznościowe wyobrażano sobie jako miejsca, które łączą. Ich twórcy mieli nas zaprowadzić do świata kwitnących wspólnot. Co poszło nie tak?
Hosanna Spotify! Objawił się mesjasz polskiej branży muzycznej
W walce o nowelizację prawa autorskiego nie padły jeszcze ostatnie słowa.
Przez sceptycyzm prosto w ramiona skrajnej prawicy. Co jest nie tak z ateistami?
Antyreligijna fiksacja, nierozerwalnie łącząca sekularyzm z najlepszą formą postępu i oświecenia, może z łatwością zostać wykorzystana do przedstawienia rzeczywistości w wykrzywiony sposób.
Sienkiewicz się ugiął, filmowcy świętują. Tantiemy ze streamingu po prostu im się należą
Korzystne warunki w negocjacjach z globalną cyfrową korporacją byliby w stanie wynegocjować tylko najsilniejsi. Brak systemowych rozwiązań zostawi na lodzie twórców o słabszej pozycji w branży.
Nowe otwarcie w cyfryzacji. Wielkie nadzieje i trudne początki
Kilka decyzji odświeżonego Ministerstwa Cyfryzacji budzi wątpliwości – nie tylko wśród ekspertów.
Dziś jubileuszowa gala Fame MMA. Na czym polega fenomen freak fightów?
Oglądacie Sejmflixa, konferencje Hołowni i szturm na Sejm, ale krytykujecie freak fighty? Te dwie rzeczywistości mają ze sobą więcej wspólnego, niż wam się zdaje.
Dlaczego szukamy kandydatów na prezydenta na YouTubie?
Gawryluk, Stanowski, Hołownia. Czyżby w wyborach prezydenckich zamiast wyścigu partii politycznych szykował się wyścig mediów?
YouTube i TikTok podzielą się zyskami? Flandria chce to wymusić
Portale opierające się na udostępnianych przez użytkowników materiałach wideo wciąż rozszerzają swoje zasięgi i osiągają rekordowe zyski. Dotyczy to zarówno „starego” YouTube’a, jak i nowszego TikToka. Ten ostatni od lutego 2022 roku do sierpnia zeszłego roku zarobił w Polsce blisko 8 mln dolarów – dosyć mało, jeśli porównać to z globalnymi zyskami TikToka w analogicznym […]





