Twój koszyk jest obecnie pusty!
Autoholizm
Źle, jeśli Czechami rządzić będą pajace. Gorzej, jeśli „eksperci”
Żadne słowa padające z ust czeskich polityków nie wywołują takiego przerażenia jak „stanowiska obejmą eksperci”.
Wójcik: Posadźmy 17-latki za kółkiem, bo za mało jest ofiar wypadków
Lepiej, kiedy Koalicja Obywatelska nic nie robi, niż kiedy realizuje plany swoich liderów.
Wójcik: Zero tolerancji dla przemocowców dnia codziennego
Życie nas nauczyło, że pewne rodzaje przemocy są w Polsce tolerowane. Reszta to konsekwencje.
Piraci drogowi stosują przemoc psychiczną z wykorzystaniem dźwięku [rozmowa]
25 kwietnia obchodzimy Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem. Z tej okazji do premiera Tuska trafił list otwarty, w którym Koalicja Polski Alarm Hałasu domaga się walki ze smogiem akustycznym.
Prawo do samochodu, prawo do życia: dlaczego potrzebujemy szkolnych ulic?
O korzyściach płynących z popularnego na Zachodzie (i nie tylko) rozwiązania rozmawiamy z Agnieszką Krzyżak-Piturą z Fundacji Rodzic w mieście.
Ostatnie Pokolenie kontra kult Świętej Przepustowości
Reakcja premiera Polski na sporadyczne protesty drogowe grupki młodych ludzi jest jednak czymś kuriozalnym i wywołującym głębokie zażenowanie. „Womp womp” – mogłaby powiedzieć posłanka Wanda Nowicka.
Paryska tragedia przypomina o niebezpiecznym położeniu niezmotoryzowanych
W demonstracjach w Paryżu i innych francuskich miastach uczestniczyły tysiące ludzi, protestując przeciwko „zmotoryzowanej przemocy” i niewystarczającej dbałości władz o bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów.
Europa potrzebuje więcej protekcjonizmu. Na przeszkodzie stoją Niemcy
Przetrwanie i konsolidacja UE będą zależeć od przełamania oporu Niemiec, którzy z niewiadomych względów uznawani są w Polsce – szczególnie po stronie liberalnej – za orędowników Zjednoczonej Europy. Nigdy nimi nie byli, a już na pewno nie teraz.
Najwyższy czas skończyć z ulgowym traktowaniem drogowych morderców
Wyrok w zawieszeniu za zabójstwo zdarza się niezwykle rzadko. Chyba że popełniono je, prowadząc auto. Przecież to tylko wypadek.
Samochodziarze – sensoryczni terroryści
Obniżenie norm hałasu jest potrzebne, jednak w pierwszej kolejności należałoby zacząć egzekwować obecne, bardzo liberalne przepisy.