Aktorskie wybory Bowiego ukazują relację między tym, co charakterystyczne dla jego muzyki, a tym, co pokazywał w kinie.
Diduszko: Dlaczego tylu księży-pedofili jest bezkarnych?
Gdybym była ministrą edukacji, rekomendowałabym wysyłanie gimnazjalistów na film „Spotlight”.
Krwawy slapstick Tarantino [recenzja Majmurka]
W „Nienawistnej ósemce” przemoc nie daje się uzasadnić żadną „sprawą”.
Usłyszeć Janis
W piątek 22 stycznia do polskich kin trafia film „Janis” w reżyserii Amy Berg.
Jak partia Orbána ukarała znienawidzone środowisko filmowe
Rządy Fideszu w kinie to połączenie dwóch form cenzury – politycznej i rynkowej.
Gwiezdne wojny 7: Nic nowego pod żadnym ze słońc [Majmurek]
I co z tego? Siła gwiezdnej sagi jest tak wielka, że ten film i tak działa.
Koszałka: Perwersyjnie wchodzę w zło
„Czerwony pająk” od dzisiaj w kinach.
Awangardowe kino moralnego niepokoju [rozmowa]
O filmie „Performer”, który właśnie wszedł do kin, opowiadają Oskar Dawicki i Łukasz Ronduda.
Cyfrowa rewolucja i jej ofiary
Czy „Mr. Robot” mówi coś o naszej rzeczywistości, czy jest tylko mroczniejszą wersją hakerskich fantazji lat dziewięćdziesiątych?
Wiśniewska: Jak Dulska została Szumowską
Filip Bajon zagląda do domu Dulskich i pokazuje, co się w nim działo przez sto ostatnich lat.
Wiśniewska: Kiler z bazarku
„Anatomia zła” Jacka Bromskiego mogła być bardzo dobrym filmem.
Seidl: Zaglądam do austriackich piwnic. Kiedy wy otworzycie swoje?
Najnowszy film Ulricha Seidla już w kinach.