I co z tego? Siła gwiezdnej sagi jest tak wielka, że ten film i tak działa.
Koszałka: Perwersyjnie wchodzę w zło
„Czerwony pająk” od dzisiaj w kinach.
Awangardowe kino moralnego niepokoju [rozmowa]
O filmie „Performer”, który właśnie wszedł do kin, opowiadają Oskar Dawicki i Łukasz Ronduda.
Cyfrowa rewolucja i jej ofiary
Czy „Mr. Robot” mówi coś o naszej rzeczywistości, czy jest tylko mroczniejszą wersją hakerskich fantazji lat dziewięćdziesiątych?
Wiśniewska: Jak Dulska została Szumowską
Filip Bajon zagląda do domu Dulskich i pokazuje, co się w nim działo przez sto ostatnich lat.
Wiśniewska: Kiler z bazarku
„Anatomia zła” Jacka Bromskiego mogła być bardzo dobrym filmem.
Seidl: Zaglądam do austriackich piwnic. Kiedy wy otworzycie swoje?
Najnowszy film Ulricha Seidla już w kinach.
Majmurek po festiwalu w Gdyni: Zwrot fantastyczny i gatunkowy
Takie właśnie polskie kino chcę oglądać.
Drapieżne syreny z Warszawy [Majmurek z Gdyni]
Dawno nie widziałem polskiego filmu, który byłby tak dynamiczny i zmysłowy jak „Córki dancingu”.
Krawczyk: Karbala, czyli za mały kawałek tortu
Po Karbali spodziewałem się wszystkiego, co najgorsze. Temat „wojny z terroryzmem” wydaje się w Polsce jednym z gorzej przerobionych rozdziałów …
Wiśniewska o filmie „Mur”: Klasowy mezalians
Czy za murem grodzonego osiedla czeka lepsze życie? Mariusz, bohater nowego filmu Dariusza Glazera, wierzy w to mocno.
Noé: „Love” to moja autobiografia emocjonalna
Mieli grać Cassel i Bellucci, ale jak wczytali się w projekt, to stwierdzili: nie jesteśmy w stanie tego zrobić.