Okazało się, że najwyższą formą dialogu uznawaną przez władzę jest cenzura i ekonomiczny szantaż.

Okazało się, że najwyższą formą dialogu uznawaną przez władzę jest cenzura i ekonomiczny szantaż.
O „Upiorze w bloku. Kryminałkach mieszkaniowych” Marty Rysy.
Nie ma „porządku naturalnego”. Demokratyczna krytyka musi być stronnicza – bo polega na podejmowaniu wyborów.
Pedofil noblista i fatalne zauroczenie piętnastolatką.
Stary Teatr w Krakowie ma być teraz głównie stary, a najmniej ma być teatrem.
Skoro Marek Mikos odpalił już w Krakowie rozklekotany wehikuł czasu, my też przestawmy wajchę w naszym chronomobilu.
W grze działania przynoszą skutek, możesz zmieniać rzeczywistość. W prawdziwym świecie w zasadzie się to nie zdarza. Rozmowa z Nathanem Hillem, autorem głośnej powieści „Niksy”.
21 września 2017 roku zmarł reżyser Grzegorz Królikiewicz. Jakub Majmurek przypomina „Tańczącego jastrzębia” – film, który zabiera nas w sam środek „prześnionej rewolucji”.
Dalej myślicie, że muzyka współczesna jest nadęta, kompletnie pozbawiona humoru i seksu? Monika Pasiecznik wyprowadzi was z błędu.
Patrzę teraz na Hiszpanię z dużym napięciem i zastanawiam się, jak to będzie w przyszłości – mówi Aleksandra Lipczak, autorka książki „Ludzie z Placu Słońca”.
Z radością informujemy, że we wrześniu do stałego zespołu redakcyjnego Wydawnictwa Krytyki Politycznej dołączył Krzysztof Tomasik.
Na twórców czyhało wiele pułapek. Do tego niespodziewanie film spotkał się z życiem, czyli kryzysem uchodźczym.