Twój koszyk jest obecnie pusty!
Media
„Myśl pozytywnie” – zaleca Anna Lewandowska. Łatwo myśleć pozytywnie, gdy ma się miliony na koncie
Może milionerom wystarczy pozytywne myślenie – bo resztę już mają. I może milionerzy przekazują sobie takie wyświechtane banały, żeby się motywować. Ich sprawa. Ale dlaczego my mielibyśmy się przejmować ich problemami?
Nie tylko Orlen. Prasę regionalną mogą niszczyć też prywatni właściciele
Dziennikarze „Dziennika Wschodniego” zarzucają właścicielowi gazety, że ten chce ją zlikwidować, bo nie spodobały mu się artykuły krytykujące deweloperskie zakusy jego wspólników.
Co dziś może Obajtek?
Objęcie sterów rządu przez Daniela Obajtka byłoby nie tylko awansem bez precedensu w historii III RP, ale także źródłem frustracji wielu baronów Zjednoczonej Prawicy.
Zamiast nakładać podatki od reklam, PiS powinien sięgnąć do głębokich kieszeni zarządów i gwiazd
W debacie na temat nowego podatku medialnego szczególnie politykom i ekspertom związanym z lewicą trudno było bronić koncernów medialnych ze względu na fatalne traktowanie pracowników w całej branży dziennikarskiej.
Fajne te nowe media, takie nie za nowe
Nowa sensacja na rynku mediów społecznościowych, aplikacja Clubhouse, to coś na kształt… tradycyjnego radia.
Zamiast podwyższać podatek TVN, podnieśmy go wszystkim korporacjom
Wśród największych płatników CIT w Polsce nie ma Facebooka, Google ani innych znanych koncernów technologicznych. Dane o wpływach podatkowych sugerują, że te firmy z trudem wiążą koniec z końcem.
Matyja: Po stronie opozycji nie ma ośrodka zdolnego do prowadzenia gry z Kaczyńskim
PO i PiS powstały 20 lat temu. Rozmowa Michała Sutowskiego o początkach tego, co dziś się kończy – i skąd może przyjść nowy przełom.
Podatki od reklam nie są złe, ale ten proponowany jest fatalny
Środowy protest mediów prywatnych zwrócił uwagę na projekt opodatkowania sektora reklamowego. Przyjrzyjmy się bliżej proponowanym zmianom w przepisach.
W „narodowej demokracji” Kaczyńskiego nie ma miejsca na niezależne media
Jeśli w telewizji zostaną nam „Wiadomości”, w internecie felieton Piotra Semki, a w radiu pieśni Jana Pietrzaka i dyskusje Sakiewicza z Karnowskimi, to nie tylko trudno nam będzie odczuwać smak życia, ale i zmienić władzę polityczną w Polsce w demokratyczny sposób.
Media bez wyboru
Choć sami nie korzystamy z wpływów reklamowych – solidaryzujemy się z dzisiejszym protestem mediów prywatnych.







