Nie po to kupuję tak drogi miesięcznik, aby zachwycać się reklamami, które zajmują około jednej trzeciej czasopisma.
Nie po to kupuję tak drogi miesięcznik, aby zachwycać się reklamami, które zajmują około jednej trzeciej czasopisma. Nie interesuje mnie, jakie Redakcja ma kłopoty finansowe, które zmuszają ją do umieszczania reklam. Nie dość, że jesteśmy „narażeni” na natrętne, nachalne reklamy w telewizji i radiu, to jeszcze pełno ich w każdej gazecie.
Tak luksusowe czasopismo powinno dać przyjemność czytelnikom, drukując dużo ciekawych artykułów, a nie zapełniać łamy reklamami często powtarzającymi się co miesiąc. Ja osobiście i wielu moich znajomych wydaliśmy wojnę reklamom, bojkotujemy je. Nie kupujemy żadnych artykułów reklamowanych tak natrętnie.
Fragment listu Anny Nowak, miesięcznik „Twój Styl”, 1993.