#reklama

Nowe:

Reakcje mieszkanek Londynu na kampanię Protein World. Fot. EverydaySexism/Twitter.com

W internecie nikt nie wie, jak wkurzają cię reklamy

Wiemy, że targetowanie reklam politycznych powoduje poważne szkody. Ale reklamy czysto komercyjne też nas od siebie izolują i odbierają nam głos.

reklama outdoor billboard

Reklamoza jest jak wielogłowa hydra, ale warto ją pokonać

Z 302 gmin miejskich oraz 642 gmin miejsko-wiejskich ustawa krajobrazowa w całości obowiązuje zaledwie w 25. Chaos reklamowy okazał się bardziej wymagającym przeciwnikiem, niż sądzono.

gillette-reklama-toksyczna-meskosc

Gillette uczy, jak elegancko poderwać mamusię i być dobrym tatusiem

Przekaz głośnej reklamy Gillette jest skierowany do przyszłych pokoleń, w służbie reprodukcji i dość tradycyjnej rodziny – twierdzi Karolina Krasuska.

dish-food-produce-breakfast-fast-food-meat-734340-pxhere.com

Nie żryj, czyli szczyt hipokryzji

Najwyraźniej nie chodziło tylko o edukację zdrowotną, ale o to, by przypomnieć grubasom, że są brzydcy, niepewni siebie i nikt ich nie lubi. No i udało się.

Newsletter

Najważniejsze wiadomości o tym, co robimy. W Twojej skrzynce email.

Warszawiacy się nie boją. Fot. YouTube

Kampania minimum solidarności

Kampania „Warszawiacy się nie boją” jest pierwszym jednoznacznym gestem w sprawie uchodźców wychodzącym ze środowiska PO.

7bb591fbf6d13ef68e09a1e4fac22a05

Cibor: Głosujący Polacy i ich kobiety

Do obciachowego dorobku Państwowej Komisji Wyborczej możemy oficjalnie doliczyć seksistowskie spoty przedwyborcze.

texting1

Spot kampanii fundacji Dzieci Niczyje mówi o realnym zagrożeniu [polemika]

Internet z drobnej sprawy prywatnej robi publiczną aferę.

sexting

Filipczak-Zaród: Znów ktoś nie pomyślał

Poprosiłabym o myślenie wszystkie fundacje, stowarzyszenia i instytucje projektujące kampanie takie jak „Myślę, więc nie ślę”. Zanim je upublicznią.

texting

Paprota: Ufam, więc ślę

Myśleć ma ta osoba, która dostała ode mnie fotkę. Dlaczego kampania fundacji Dzieci Niczyje nie jest skierowana do odbiorcy?

przechwytywanie_w_trybie_pelnoekranowym_2014-12-03_133426

Zamknij