Wsparcie Wspieraj Wydawnictwo Wydawnictwo Dziennik Profil Zaloguj się

Reklama

Polacy żyją średnio o 8 lat krócej niż Polki. A mBank ma z tego bekę

mBank dzięki swoim specom od marketingu, którzy śledzą internetowe trendy, dobrze wie, co dziś wzbudza największe emocje i przyciąga uwagę – to polaryzacja i antagonizacja płci. Dlatego nie liczyłabym na jakąkolwiek refleksję.

ObserwujObserwujesz

Obywatel konsument i Leroy Kremlin

W mediach społecznościowych Leroy Merlin wyraźnie przegrywa. Stara się za to odegrać w telewizji.

Po męskość, po hit! Krótka historia filmu, który wyruchał Żeromskiego

Pan Czarek zatrudnia kilka młodych dziewczyn, które zagrają u niego w reklamie. I to w jakiej!

W internecie nikt nie wie, jak wkurzają cię reklamy

Wiemy, że targetowanie reklam politycznych powoduje poważne szkody. Ale reklamy czysto komercyjne też nas od siebie izolują i odbierają nam głos.

Reklamoza jest jak wielogłowa hydra, ale warto ją pokonać

Z 302 gmin miejskich oraz 642 gmin miejsko-wiejskich ustawa krajobrazowa w całości obowiązuje zaledwie w 25. Chaos reklamowy okazał się bardziej wymagającym przeciwnikiem, niż sądzono.

ObserwujObserwujesz
Fot. Tine Steiss/Flickr.com

„Dzień Szpilek”. Dlaczego nie wrzuciłam na Instagram zdjęcia w szpilkach?

Czy nie ma lepszego symbolu walki z nowotworem u dzieci niż buty na obcasach? Czy chcemy marce, która promuje się seksistowskimi hasłami, ocieplać wizerunek?

Ściągnąłem reklamy, bo inni też ściągnęli

Kiedy Andrzej Ćwiek był burmistrzem, nie wierzył, że w Nałęczowie problem z reklamami można zmienić lokalną uchwałą.

Reklama wielkoformatowa w centrum Warszawy. Fot. Jakub Szafrański

Reklamowy chaos i „szyldoza” w Warszawie wkrótce staną się przeszłością

Radni stolicy przegłosowali uchwałę krajobrazową, która ujednolica przepisy dotyczące umieszczania reklam w przestrzeni miejskiej.

ObserwujObserwujesz

Toyota na jeziorze, czyli kraj reklamami oszpecony

W Polsce nawet urocze mazurskie jezioro może stać się płachtą reklamową. Śmiejemy się z tego, ale jednak przez łzy.

ObserwujObserwujesz
gillette-reklama-toksyczna-meskosc

Gillette uczy, jak elegancko poderwać mamusię i być dobrym tatusiem

Przekaz głośnej reklamy Gillette jest skierowany do przyszłych pokoleń, w służbie reprodukcji i dość tradycyjnej rodziny – twierdzi Karolina Krasuska.

ObserwujObserwujesz
Wczytywanie...