Wsparcie Wspieraj Wydawnictwo Wydawnictwo Dziennik Profil Zaloguj się

Liberalizm

Marketing tożsamości w społeczeństwie internetowym. Daj lajka

Wskrzeszenie jednostki liberalnej wymaga tego, czego liberałowie nie znoszą do żywego: nowej rewolucji.

ObserwujObserwujesz

5 największych patologii polskiego rynku pracy

Praca w Polsce do przyjemnych nie należy. Czy to pociecha, że większość mieszkańców globu ma gorzej?

ObserwujObserwujesz

Zmień pracę, leniwa Polsko, i weź kredyt, czyli świat oczami „Wyborczej”

Kiedy autor tak się zapędził w krytyce PiS-u, że umniejsza nazistowskie zbrodnie, redakcja powinna była przeczytać tekst jeszcze raz, a potem wyrzucić go do kosza.

ObserwujObserwujesz

Czego nie da ci skruszony liberał

Liberałowie nie zbudują europejskiego państwa z prawdziwego zdarzenia – bo przede wszystkim nie chcą.

ObserwujObserwujesz

10 najgłupszych gospodarczych pomysłów Konfederacji

Po wdrożeniu tych zmian Polska stałaby się wreszcie ważną destynacją turystyczną, a o naszym kraju byłoby naprawdę głośno.

ObserwujObserwujesz

Czy Lewica wykorzysta umizgi do „liberalnej” Konfederacji?

Im więcej będzie głosów takich jak ten Trzaskowskiego, że ma z wyborcami Konfederacji podobne poglądy ekonomiczne, tym będzie łatwiej zbierać rozproszony elektorat lewicowy.

ObserwujObserwujesz

Cesarz na górze śmieci. Macron pogrąża Republikę

Czy podwyższenie wieku emerytalnego jest warte pogrzebania francuskiej Republiki?

ObserwujObserwujesz

Sojusz lewicy z liberałami. Jak wygląda marksistowski przepis na jedną listę?

Proletariat i lewica muszą liczyć głównie na siebie. Tyle że czasem to niemożliwe, bo feudalizm jest za silny, a my za słabi. W takich okolicznościach klasyczny marksizm dopuszcza taktyczny sojusz z liberalizmem i drobnomieszczaństwem.

Mainstream opozycji znów powie, że to „wina lewicy”

Wszystko wskazuje na to, że czeka nas powtórka z nieśmiesznej rozrywki.

ObserwujObserwujesz

„Frankowicze” wygrywają, ale nadal przykleja się im brzydką gębę

Historyjki o „głupich-cwanych frankowiczach” i „bankach, które muszą zarabiać” długo działały i nadal działają – również dlatego, że PR branży bankowej poświęcił temu mnóstwo roboczogodzin.

Wczytywanie...