Twój koszyk jest obecnie pusty!
Podcasty
Przemoc wobec zwierząt [Prawo Spurek]
Czy wiecie, co to przemoc zastępcza? Już wyjaśniam. To przemoc polegająca na znęcaniu się nad ofiarą poprzez zadawanie bólu komuś dla niej ważnemu.
Praca na kolei [rozmowa w rocznicę katastrofy pod Szczekocinami]
Bartosz Jakubowski jako jedyna osoba postronna otrzymał dostęp do akt sprawy sądowej i postępowania prokuratorskiego po zderzeniu dwóch pociągów pod Szczekocinami.
Ekofeministki żegnają homo oeconomicusa
W antropocenie i neoliberalnym modelu sprawiedliwości opartej na zwycięstwie najsilniejszego, który bierze wszystko, wygrywają ludzie pokroju Putina – niszczą świat, planetę i nasze szanse na przetrwanie – mówi Ewa Sufin-Jacquemart, prezeska Fundacji Strefa Zieleni.
Lewacka miłość
Miłość z Tindera, płatna miłość, koniec miłości i niespełniona miłość. Pozbawione lukru lektury o związkach, za to z odrobiną queerowej posypki. Najlepsze lektury na lutowe wieczory.
List do Ursuli von der Leyen
O tym, dlaczego Ursula von der Leyen musi zrobić wszystko, żeby Unia w końcu ratyfikowała konwencję stambulską, mówi Sylwia Spurek w kolejnym odcinku swojego podcastu.
Co się wydaje o zwierzętach?
Jeśli pamiętacie serię wydawniczą Biosfera w wydawnictwie W.A.B. lub śledzicie nowości z serii Eko Wydawnictwa Marginesy – to właśnie robota gościa dziewiątego odcinka podcastu Ważne nieważne. Papier czy ekran? Kim był Łysy i dlaczego od niego wszystko się zaczęło? Któremu autorowi Adam wyrywał książkę z gardła? Kogo zapyta, które książki powinien wydać, jak już wygra […]
Куди потрапили?
У Карті Варшавяка ми розмовляємо про наш досвід життя в столиці та суб’єктивно рекомендуємо актуальні культурні заходи та місця, які варто відвідати.
Kościoła nie ma
Robert Samborski wraca z drugą książką, w której rozlicza swoje kościelne życie i opisuje drogę do życia bez boga.
Wyjątkowy jak ksiądz
Czy można wyzwolić się spod władzy Kościoła? Szczególnie w sytuacji, gdy było się jego częścią i korzystało z przysługujących księżom przywilejów?
Що відчували?
Хто такий біженець? Як (не) робити мігрантський театр? Навіщо писати вірші? Чому ми споживаємо меми?