Tazbir dowodził, że nie zostawiliśmy potomnym milowych kamieni teorii demokracji, bo zamiast teoretyzować próbowaliśmy demokrację praktykować.

Tazbir dowodził, że nie zostawiliśmy potomnym milowych kamieni teorii demokracji, bo zamiast teoretyzować próbowaliśmy demokrację praktykować.
Howard Jacobson, „Shylock się nazywam”, Elżbieta Turlej, „Love. Inne historie miłosne”, Magdalena Parys, „Biała Rika”.
Panów w poezji jest jakieś 77%.
Półwiecze przed pierwszą wojną światową było czasem ksenofobii i nacjonalistycznej reakcji na nią.
100% słuszności w treści. 100% TVN-owatości w formie. Czy to #WszystkoGra?
W kinach zobaczyć można „Letnie przesilenie” Michała Rogalskiego.
Lily King „Euforia”, Patrick Deville „Ekwatoria”, Jarek Westermark „Opowiadania, które napisałem”, Hanna Samson „Patyk”.
W „Szczurach” Mai Kleczewskiej nie ma happy endu.
„Jak to jest być dziewczyną z kapeli?”. To pytanie Kim Gordon słyszała setki razy.
Jacek Dehnel „Krivoklat” oraz Hanya Yanagihara „Małe życie”.
W konkursie głównym tegorocznego festiwalu w Lecce filmy zaangażowane społecznie przeplatały się z odważnymi eksperymentami formalnymi.
Czyli o bohaterkach, które organizowały pomoc.