Całe społeczeństwo patrzy na te napisy i jakoś się nie przejmuje, gdy widzi: „Jebać Żydów maczetami”.
Bożek: Co pamięta muzyka?
The Phantom to nie tylko nostalgicznych wspomnień czar. Rytmiczna inwencja producenta ma zdecydowanie futurystyczny wydźwięk.
Wróbel: Nie wszystko o Ewie
Intensywne obcowanie z prozą Ewy Szelburg-Zarembiny to męczące, ale na swój sposób narkotyczne przeżycie. Rozumiem doskonale fascynację Anny Marchewki.
Dunin: Maski i poszlaki
Plotkowanie wymaga licznych zapewnień, że nie zamierza się plotkować, a to, co zostanie ujawnione, nie może być uważne za prawdę.
Majmurek: Na co iść do kina w 2015?
Oscarowe hity, polskie premiery z Gdyni, Nowe Horyzonty w trasie i… „Gwiezdne wojny”.
Mrozek: Konwicki do odkrycia
Milczenie Konwickiego w ostatnim dwudziestopięcioleciu uwypukla, że ten gigant XX wieku jest wciąż postacią do odkrycia. Żywym i pasjonującym wyzwaniem.
Michał R. Wiśniewski: Nie ma śmiechu z taśmy [rozmowa]
Taka jest rzeczywistość, nie wiadomo, co i kiedy jest na serio. Rozmowa z autorem „Jetlagu”.
Hrapkowicz: „The Wire”. Ocalić musimy się sami
„To jest Baltimore, panowie. Bogowie was nie ocalą”.
Powrót „The Wire” – Baltimore w nowych kolorach
„The Wire” to dla współczesnej telewizji coś jak „Kapitał” przepisany przez Charlesa Dickensa.
Książka: Cenzura w sztuce polskiej po 1989 roku
To pierwsze opracowanie analizujące prawne i historyczne aspekty tego zjawiska.
Kim Dzong Un, drony i YouTube. 2014 w technologii i popkulturze
Nowe gadżety, stare problemy. Podsumowanie Pawła Klimczaka.
Bożek: Jeszcze punk (i disco) nie umarł. Playlista na sylwestra
Dziesięć całkowicie przypadkowych kawałków, którymi będę zamęczać znajomych.