Wsparcie Wspieraj Wydawnictwo Wydawnictwo Dziennik Profil Zaloguj się

🎓 Edukacja

Dodaj do obserwowanychObserwujesz

Kto czego uczy i w jakim celu?

W 46. rocznicę rozwiązania filozofii warszawskiej

Humanistyka to konieczny warunek istnienia nowoczesnego społeczeństwa.

Po co w Polsce Uniwersytet?

Problem humanistyki okazuje się wykraczać daleko poza samą humanistykę, poza mury Akademii.

Temkin: Komitet Kryzysowy Humanistyki Polskiej

W obliczu bezprecedensowego kryzysu Uniwersytet musi powiedzieć „nic o nas bez nas”.

Zeliczenko: Wysyłaliśmy „złych” ludzi za kraty. Ale to była droga donikąd

A potem zaczęliśmy lobbować za liberalizacja prawa.

Czas na poważny dialog w sprawie „Równościowego przedszkola” [List otwarty]

Odpowiedź Przewodniczącemu Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN.

Biblioteki szkolne traktowane są jak balast

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa obejmuje 15 długofalowych działań i w żadnym nie uwzględniono bibliotek szkolnych.

Konarzewska: Spektakl heteronormy w szkole

„Dziewczęta! Wiem, że każda chce się podobać chłopcom, ale szkoła to nie wybieg”. Niech podniesie rękę, kto podobnego zdania nie pamięta.

Obidniak: Czy znajdzie się obrońca równości płci w szkole?

Światopoglądowe konflikty wygrywa ta strona, która jest agresywniejsza.

Gdula: Gorzej niż dziadostwo

Gorzej niż dziadostwo nie równa się większemu dziadostwu. Oznacza natomiast dokładnie to, co dziś robi polski rząd i uniwersytety.

Cieplak: Skąd się biorą dzieci?

Zamiast straszyć „seksualizacją”, zauważmy faktyczną przemoc seksualną wobec polskich dzieci.

Wczytywanie...