„Pamiętam małego chłopca, który mówił, że fajniej jest siusiać razem niż samemu, i tak też robiliśmy, i było fajniej”.

„Pamiętam małego chłopca, który mówił, że fajniej jest siusiać razem niż samemu, i tak też robiliśmy, i było fajniej”.
Czy wszyscy jesteśmy złodziejami, czy może uczestnikami życia kulturalnego, którzy ze strachu i wstydu nie potrafią powiedzieć autorom antypirackich kampanii, że przesadzają?
Słuchając nowego albumu Jacaszka, można poczuć się jak podczas długiego spaceru w lesie, gdy spośród listowia przebija się słońce, a wilgotny zapach atakuje nozdrza.
Prezentujemy nagranie warszawskiego czytania tekstu „Golgota Picnic”, które miało miejsce w ramach protestu przeciw odwołaniu pokazu spektaklu na Festiwalu Malta.
Bajki tworzą i utrwalają genderowe i seksualne mitologie.
Fenomen tworzenia jest niczym innym jak ekspresją życia. To życie w praktyce – mówi Paweł Althamer w filmie z cyklu „Artyści w sieci”.
W Afryce nie ma czarnych. Paradoks? Tylko pozornie. W Afryce nie ma czarnych, czyli innych, żyjących w białym świecie, naznaczonych.
Już sam pomysł, żeby w głównej, tytułowej roli obsadzić aktora znanego z ról w ambitnym kinie i kazać mu grać przez cały niemal film z zakrytą twarzą, jest intrygujący.
„Lewiatan” Andrieja Zwiagincewa to film, przy którym greckie tragedie wydają się wcieleniem optymizmu.
Antysieć, zaprzeczenie rozproszenia, pisali o tym na którymś technoportalu, najnowsza zabawa cyberhipsterów. Wmurowuje się w ścianę pendrajw, że wystaje tylko wtyczka, i zostawia wiadomość.
Rzeczywistość „The Rover” wydaje się po prostu logiczną konsekwencją trendów współczesnej cywilizacji.
Z ciekawych pomysłów powstał film, którego się nie da oglądać. Ginie w nim Ukraina i historyczna specyfika wydarzenia Majdanu.