Mając dobre intencje, można być jednocześnie zakładnikiem najciemniejszych neoliberalnych stereotypów.

Mając dobre intencje, można być jednocześnie zakładnikiem najciemniejszych neoliberalnych stereotypów.
Nowe książki Bator i Atwood oraz Sieńczyk i Schuyler.
„HyperNormalisation” Adama Curtisa to katastroficzny esej audiowizualny o końcu świata. Pisze Dawid Krawczyk.
Czy ludziom kultury jest obojętne, z kogo ściągane są podatki finansujące ich pracę?
Jury festiwalu ewidentnie starało się wypracować zadowalający (prawie) wszystkich kompromis.
Sytuacji, kiedy władza ustanawia dyrektora wbrew pracownikom teatru, nigdy nie brakowało.
„Łotr 1”, nowa odsłona gwiezdnej sagi, rozczarowuje.
Wojna na Ukrainie niszczyła nie tylko tę byłą republiką radziecką, ale też samą Rosję – twierdzi autor książki „The Invention of Russia”.
Ktoś mi powiedział, że nie mógłbym być jurorem na festiwalu, bo zawsze wygrywałby Garbaczewski.
Kto stworzył Plastusia, Jacka i Agatkę?
Jak doszło do wojny o gender, kto był rozgrywającym, jakie środki i techniki zapewniły zwycięstwo tych, którzy jawili się nam jako szaleńcy?
Widzieć w reportażu jedynie fakty to jakby widzieć drzewa, a nie dostrzegać lasu.