Ważne sprawy dziewcząt i chłopców
Często spotykam się z zarzutem „nieznośnego dydaktyzmu” PRL-owskiej twórczości dla dzieci i młodzieży. On był znośny, a nawet wspaniały!
Kto czego uczy i w jakim celu?
Często spotykam się z zarzutem „nieznośnego dydaktyzmu” PRL-owskiej twórczości dla dzieci i młodzieży. On był znośny, a nawet wspaniały!
Nie zgadzamy się na ustawiczne obniżanie jakości oświaty motywowane wyłącznie fałszywymi oszczędnościami.
Jestem zmęczona słuchaniem, że polskie społeczeństwo jest prymitywne, ciemne i zbyt głupie, żeby dawać mu do ręki tak skomplikowaną zabawkę jak demokracja.
Niech każdy rodzic liczy, ile godzin miesięcznie pracował w zastępstwie nauczyciela, a następnie uda się z rachunkiem do ratusza czy urzędu gminy.
Autorki programu „Równościowe przedszkole” apeluje do MEN o zdecydowany głos w obronie edukacji antydyskryminacyjnej.
Wyobraźmy sobie programy wychowawcze wdrażające 5 zasad: współpracę, odpowiedzialność, samodzielność, autentyczność i zaangażowanie w życie wspólnoty.
Dyskusja o przedszkolach toczy się wokół potrzeb rodziców, nie dzieci.
Time-lapse z akcji „Targ o Węglowy” odbywającej się w dniach 26 sierpnia – 4 września 2013 na Targu Węglowym w Gdańsku.
Protest of nationalists against Roma people in České Budějovice
Anti-Romany demonstrators detained in Ostrava, České Budějovice and Plzeň