Trwająca od kilku lat koniunktura pozwala głośno powiedzieć – proszę państwa, oto żyjemy w drugiej złotej epoce teledysku.

Trwająca od kilku lat koniunktura pozwala głośno powiedzieć – proszę państwa, oto żyjemy w drugiej złotej epoce teledysku.
Sapkowski, Szczerek i Tołstoj – trzecia, ostatnia część naszego zestawienia najważniejszych lektur 2013 roku.
Niszowe wytwórnie i majorsy, streaming i tradycyjne nośniki. O pozbawionym zaskoczeń, a jednak wyjątkowo ciekawym 2013 roku w muzyce.
Modzelewski i Pilch, Le Clézio i Munro – druga część naszego zestawienia najważniejszych lektur 2013 roku.
Žižek kino traktuje po macoszemu, ale i tak warto „Perswersyjny przewodnik po ideologiach” zobaczyć.
Bargielska, DeLillo, Gilligan, Judt i Snyder – przedstawiamy pierwszą część naszego subiektywnego zestawienia najważniejszych lektur 2013 roku.
Zarówno mainstream, jak i niszowa muzyka klubowa AD 2013 dostarczyła nam w tym roku świetnego materiału do tańca.
Antoni Michnik omawia najgorsze okładki i pomysły na oprawę wizualną ubiegłorocznych albumów i singli.
Czyli wszystko, co najciekawsze w kinie w 2013 roku.
Antoni Michnik wybiera najlepsze okładki ubiegłorocznych albumów i singli.
W długiej, trwającej ponad 60 lat, karierze Wojciecha Kilara da się wyróżnić także krótki i fascynujący okres trochę przez publiczność – niesłusznie! – zapomniany.
Czarny lokaj przetarł drogę czarnemu prezydentowi, teraz w kwestii rasowej w USA wszystko jest już w porządku – zdaje się sądzić reżyser „Kamerdynera”.