Zarówno mainstream, jak i niszowa muzyka klubowa AD 2013 dostarczyła nam w tym roku świetnego materiału do tańca.

Zarówno mainstream, jak i niszowa muzyka klubowa AD 2013 dostarczyła nam w tym roku świetnego materiału do tańca.
Antoni Michnik omawia najgorsze okładki i pomysły na oprawę wizualną ubiegłorocznych albumów i singli.
Antoni Michnik wybiera najlepsze okładki ubiegłorocznych albumów i singli.
W długiej, trwającej ponad 60 lat, karierze Wojciecha Kilara da się wyróżnić także krótki i fascynujący okres trochę przez publiczność – niesłusznie! – zapomniany.
Na nowym albumie Beyoncé deklaruje się jako feministka i mówi o życiowych lekcjach. To fantastyczna płyta, ale dobrych rad poszukałbym gdzie indziej.
„Zanim się obejrzałem, prowadziłem wytwórnię płytową – samotnie i z domu, ale mimo to była to wytwórnia płytowa”.
Nie będę pisał o tym, jak ważnym Karkowski był muzykiem i kompozytorem. Zamiast tego chciałbym – po prostu – przypomnieć pewien koncert.
Ta mieszanka wszystkiego, co najgorsze w muzyce tanecznej, wciąż się sprzedaje. I to jak! Ale ten karnawał się skończy.
Reed w niepowtarzalny sposób wyciągał na wierzch jątrzący syf codziennego życia i podawał go z gorzkim humorem.
Producenci zaczęli przypominać sobie o zamierzchłych czasach nielegalnych rave’ów przy legendarnym Orbitalu – o drugim lecie miłości.
We wrześniu 1963 odbyła się światowa prapremiera pełnej wersji „Vexations” Erika Satie. Sztafeta pianistów grała utwór przez 18 godzin i 40 minut.
„Pull My Hair Back” Jessy Lanzy to prawdziwy festiwal sprytnych aranżacji, ale też równowagi i umiaru.