Jeszcze na początku lat 80. większa część obszaru klasycznych Chin pozostawała niedostępna dla podróżników z Zachodu.
![](https://krytykapolityczna.pl/wp-content/uploads/2015/03/za_murem-840x440.jpg)
Jeszcze na początku lat 80. większa część obszaru klasycznych Chin pozostawała niedostępna dla podróżników z Zachodu.
Historia, którą opisują Pin i Wenguang w książce „Uderzenie w czerń”, zmieniła bieg chińskiej polityki co najmniej na dekadę.
Marcin Pryt i 19 Wiosen nadają ze schronu przesiąkniętego nadchodzącą apokalipsą.
Wygrzebane z archiwum TVP utwory pokazują, że i „naszym” nie brakowało futurystycznego polotu.
RSS B0YS brzmi jak muzyka robiona na komputerze, który zleciał z dziesiątego piętra.
The Phantom to nie tylko nostalgicznych wspomnień czar. Rytmiczna inwencja producenta ma zdecydowanie futurystyczny wydźwięk.
Dziesięć całkowicie przypadkowych kawałków, którymi będę zamęczać znajomych.
Cielesność tej muzyki bierze się wprost z charakteru jej twórcy. Bo Kucharczykowi nawet filharmonia kojarzy się z cielesną euforią.
Co się dzieje, gdy głos przestaje być nośnikiem słów? Co z sobą niesie, jeśli nie sens?
Wytwórnie powinny się zabijać o ten materiał. Iza Lach to nasz popowy skarb.
W debiutanckiej powieści Davida Cronenberga choroby i deformacje ciała, technologia i totalitaryzm mieszają się ze sobą w różnych konfiguracjach.
„Dopóki nie pokochasz maszyny, nigdy nie odkryjesz jej głębi” – mówi kompozytorka i konstruktorka unikalnych brzmień.