Fabio Cavalucci odchodzi, ale CSW w Warszawie wciąż potrzebuje instytucjonalnej reformy.

Fabio Cavalucci odchodzi, ale CSW w Warszawie wciąż potrzebuje instytucjonalnej reformy.
5 stycznia Hamburg wprowadził „prawo policyjne” na obszarze Starego Miasta i trzech przyległych dzielnic.
Rewolucje 2011 roku dowodzą, że inna – uczestnicząca, bardziej bezpośrednia – demokracja jest możliwa – twierdzi Manuel Castells.
Grupa międzynarodowych artystów i aktywistów organizuje akcje i dyskusje wokół kryzysu w CSW.
Pokaz spektaklu Bartosza Szydłowskiego „Klub miłośników filmu Misja” towarzyszy konferencji „Kultura i rozwój”.
Czy nowo powołana Rada Programowa CSW przyczyni się do zmiany sytuacji w galerii?
1 listopada pod hasłem „Zadłużenie, prawa i demokracja” w Rzymie rozpoczyna się AGORA 99.
Na spotkanie dyrekcji CSW i jego załogi przybyć powinni nie tylko współpracownicy Zamku, ale także dziennikarze, urzędnicy, obywatele – strona społeczna.
Pracownicy CSW chcą przekształcić galerię w instytucję zarządzaną w sposób bardziej egalitarny.
Ale może uchodzić za symbol braku demokracji w naszej kulturze.
Im bardziej decyzje władzom dyktuje globalny rynek, tym jawniej są one sprzeczne z wolą obywateli.
Demonstracje popiera 59% Polaków.