Twój koszyk jest obecnie pusty!
📸 Reportaż
Dodaj do obserwowanychObserwujeszŚwiat z bliska.
Max Weber w czarnym getcie
„Wszyscy wiedzą. O zabójstwach czarnych w Ameryce” to praca badawcza, pomnik amerykańskiego reportażu prasowego i zarazem wciągająca kryminalna opowieść, takie „CSI: Los Angeles”.
Gra pozorów. Jak USA nie chronią swoich czarnych obywateli
Być może nie wszystkim wydaje się oczywiste, że bezkarność białych krzywdzących czarnych przyczynia się do wzrostu liczby morderstw wśród czarnych.
Reportaż nie może być tylko osobistą terapią [rozmowa z Anną Pamułą]
Moja książka nie wyrosła z poczucia winy, ona wyrosła z poczucia odpowiedzialności historycznej – mówi Anna Pamuła, autorka książki „Polacos. Chajka jedzie do Ameryki”.
Ta wojna mnie „wyprała” [Lichnerowicz rozmawia z Pieniążkiem]
Kiedyś miałem większą otwartość na ludzi – mówi Paweł Pieniążek, reporter, który pisze o wojnie na Ukrainie.
Jak pracować na zaufanie czytelników. Szabłowski odpowiada Leszczyńskiemu
Rozumiem doskonale (i podzielam!) obawy Czytelników, by w reportażu nie podkręcać, nie koloryzować, słowem – nie oszukiwać ich.
Leszczyński: Polska szkoła zmyślania
Polska szkoła reportażu ma problem. Nie z krytykami, tylko sama ze sobą.
Zambia leci w kosmos
„Lot w kosmos to tak jak uderzyć białego w twarz”. Rozmowa z Bartkiem Sabelą, autorem książki „Afronauci”.
Serbskie baraki dla uchodźców, czyli fabryka gniewu i wykluczenia na rubieżach Europy
– Łapała mnie policja. Wsadzali do furgonetki, zabierali telefon, a potem bili pałkami i szczuli psami – mówi jeden z bohaterów reportażu Pawła Pieniążka.
Reporter i radioaktywny artysta, czyli wolność słowa w społeczeństwie wielokulturowym
Fragment książki Katarzyny Tubylewicz „Moraliści”.
Domosławski: Biografia Kapuścińskiego była szansą na dyskusję o polskim reportażu. Szkoda, że ją zmarnowaliśmy
Umówmy się: od dziś trzymamy się konkretnych zasad.





