Twój koszyk jest obecnie pusty!
Teksty
Zaród: Goniąc rewolucję
Rozwój technologii internetowych zmienił otoczenie społeczne i gospodarcze uczelni wyższych – pisze Marcin Zaród w serwisie www.obywatelenauki.pl
Zaród: Liczby urojone
Jeśli chcemy opisać szkolną rzeczywistość kilku milionów osób, statystyka jest niezbędna. Ale nigdy nie odda całej prawdy o edukacji.
Zaród: Tekst Hartmana to zbiór szkodliwych ogólników
Czy Hartman ma jakiekolwiek pojęcie o edukacji? Polemika z tekstem Jana Hartmana „Umarła klasa”.
Zaród: Kamienie jednego różańca
Gej-patriota to zbyt złożony zestaw, aby nowoczesny endek mógł go zaakceptować. Ja nie mam z tym żadnych problemów.
Astrofizyk przy tablicy
O tym, że szkoła powinna kształcić innowacyjność, krytyczne myślenie i współpracę, piszą już prawie wszyscy. Szkoda, że często są to niewiele znaczące ogólniki.
Fuksy i kiksy
Ks. Stryczek jest zatroskany pustką w życiu pracowników korporacji. Jeśli menadżerowie chcą wypełnić pustkę w życiu, mogą do siebie i swoich kontrahentów zaprosić np. inspekcję pracy i zastosować się do jej wskazań.
„Solidarność” wreszcie w Lidlu
Lidl to ostatnia duża sieć handlowa w Polsce, która nie miała dotychczas organizacji związkowej.
Zaród: Kolejność wykonywania działań
MON inwestuje 100 mld w przemysł zbrojeniowy. Ale kto ma się zająć nowymi technologiami, skoro zawodówki i technika są w kryzysie? Komentarz Marcina Zaroda z Klubu KP wŁodzi na łamach „Dziennika Opinii”.
Kolejność wykonywania działań
MON inwestuje ponad 100 mld w przemysł zbrojeniowy. Ale kto ma się zająć tymi nowymi technologiami, skoro zawodówki i technika wciąż są w kryzysie?
Fetysz rankingów
Problemem polskiej edukacji nie jest pozycja w międzynarodowych zestawieniach, tylko brak spójnej polityki – pisze Marcin Zaród z Klubu KP w Łodzi.

