Niestety, nie da się tego zrobić, przekazując datki na wskazaną fundację. Ja nie wiem, jak pomóc. Może wy?
Matkę ćpać
W Teatrze Trzyrzecze rozprawiają o macierzyństwie, za to w Teatrze Studio można pić piwo.
Druga płeć teatru
Co na ulicy, to i w teatrze. Po kobiecie-Konradzie w „Wyzwoleniu” i wściekłych, kobiecych monologach w „Klątwie”, nastał powrót do Jagny z „Chłopów” oraz „Dziewczynki”.
Jeść tiramisu na diabelskim młynie
Nie jest bluźnierstwem domaganie się od teatru, żeby był przede wszystkim dobrą zabawą. Karasińska i Ziemilski bawią, ale nie jest to tylko czcza zabawa.
Wyspiański w San Escobar
Garbaczewski wzbudza kontrowersje. Słobodzianek i Spišák – nie.
Wspólnota bezradnych
Nowe spektakle Korczakowskiej i Jarzyny. Świat jest zły, ale czy wiemy, co z tym zrobić?
Przerywaliśmy próby, kiedy aktorzy chcieli wziąć udział w protestach [rozmowa z Markusem Örhnem]
O spektaklu „Sonata widm” z Markusem Örhnem rozmawiała Jolanta Nabiałek.
Wokół muzyki, w poprzek mitu
Wojtek Blecharz zaraża muzyką, Piotr Cieplak rozbraja „Pana Tadeusza”.
Głuchy jest Inny w sposób radykalny [rozmowa z Wojtkiem Ziemilskim]
Język migowy jest „nie nasz”, niezrozumiały, obcy.
Pomalujmy sobie twarze na czarno
Natrzyjmy się hamburgerem. „Wściekłość” Jelinek w spektaklu Mai Kleczewskiej.
Niezwykła podróż w głąb oka
Dlaczego nie nudziłam się na „Robercie Roburze”.
Za dużo heheszków, za mało metafizyki
W spektaklu na podstawie książki Olgi Tokarczuk Ewelina Marciniak zamiast palić kukłę Żyda lub załamywać ręce nad jej spaleniem – pozwoliła jej przemówić.