Twój koszyk jest obecnie pusty!
Teksty
Żądam patosu!
Nie tylko pięknym chłopcom prawicy należą się prawdziwie wzniosłe przeżycia.
Lupę boli sumienie i ja to rozumiem
Krystian Lupa. Franz Kafka. „Proces”. Polska Anno Domini 2017. Pętla skrajnych narracji zaciskająca się wokół szyi jednostki.
Teatr, który ma się w co wtrącać
Prawo i Sprawiedliwość wspiera odważne wizje artystyczne. Serio!
Robić porno trzeba umieć
Michał Borczuch umie. Jolanta Nabiałek o teatralnej adaptacji monumentalnej „Mojej walki” Karla Ove Knausgårda w TR Warszawa.
Może chcemy po prostu łatwo dostępnej wolnej miłości i marihuany?
Trzy spektakle, trzej reżyserzy o raczej niemainstreamowych nazwiskach i trzy zupełnie różne wybory artystyczne. Dlaczego dwa z nich są fajne, a jeden nie?
Trzeba pomóc Michałowi!
Niestety, nie da się tego zrobić, przekazując datki na wskazaną fundację. Ja nie wiem, jak pomóc. Może wy?
Matkę ćpać
W Teatrze Trzyrzecze rozprawiają o macierzyństwie, za to w Teatrze Studio można pić piwo.
Druga płeć teatru
Co na ulicy, to i w teatrze. Po kobiecie-Konradzie w „Wyzwoleniu” i wściekłych, kobiecych monologach w „Klątwie”, nastał powrót do Jagny z „Chłopów” oraz „Dziewczynki”.
Jeść tiramisu na diabelskim młynie
Nie jest bluźnierstwem domaganie się od teatru, żeby był przede wszystkim dobrą zabawą. Karasińska i Ziemilski bawią, ale nie jest to tylko czcza zabawa.
Wyspiański w San Escobar
Garbaczewski wzbudza kontrowersje. Słobodzianek i Spišák – nie.

