Wsparcie Wspieraj Wydawnictwo Wydawnictwo Dziennik Profil Zaloguj się

20 najlepszych okładek muzycznych 2012

W kolejności alfabetycznej: Justin Abbink dla Blu & Exile – Maybe One Day Justin Abbink dla Exile – Cassette Fiona Apllae dla Fiona Apple – The Idler Wheel Is Wiser Than the Driver of the Screw and Whipping Cords Will Serve You More Than Ropes Will Ever Do Steve Attardo dla Sleigh Bells – Reign […]


W kolejności alfabetycznej:

  1. Justin Abbink dla Blu & Exile – Maybe One Day

  2. Justin Abbink dla Exile – Cassette

  3. Fiona Apllae dla Fiona Apple – The Idler Wheel Is Wiser Than the Driver of the Screw and Whipping Cords Will Serve You More Than Ropes Will Ever Do

  4. Steve Attardo dla Sleigh Bells – Reign of Terror

  5. Dan Attoe dla Menomena – Moms

  6. Jacob Bannon dla Converge – All We Love We Leave Behind

  7. Lincoln Clarkes dla Wolfey – Sleep Country

  8. Farrow Design i Spaceman (Jason Pierce) dla Spiritualized – Sweet Heart Sweet Light

  9. Neil Fraser i Susan Osborne dla Tindersticks – Something Rain

  10. Adam Goldberg dla Earlimart – System Preferences

  11. Lamar Kendrick, Schoolboy Q oraz Invisible Creature Inc. dla Kendrick Lamar – good kid, m. A. A. d. city

  12. Teej Marshall i Drew Catmull Drew dla Three Trapped Tigers – Numbers 1-13

  13. Phillip Marshall i Fennesz dla AUN – The Beginning and the End of All Things

  14. Ryan McGinley dla Bat For Lashes – The Haunted Man

  15. Jamie-James Medina dla Bobby Womack – The Bravest Man In The Universe

  16. William Olliver dla Raime – Quarter Turns Over a Living Line

  17. Leif Podhajsky dla Tame Impala – Elephant

  18. Alberto Rossini dla Chromatics – Kill for Love

  19. Sean Thomas dla Quixotism – Faustian Plea

  20. Ryan Walsh dla Marissa Nadler – The Sister

Doktorant w Instytucie Sztuki PAN, absolwent Instytutu Historii Sztuki UW, historyk kultury, performer. Członek założyciel researchersko-performatywnej Grupy ETC. Od jesieni 2013 roku w redakcji magazynu „Glissando”. Publikował m.in. w „Kontekstach”, „Kulturze Popularnej”, „Kulturze Współczesnej”, „Kwartalniku Filmowym”, „Dialogu”, „Roczniku Historii Sztuki”, „Zeszytach Literackich”. Współredaktor książek „Fluxus w trzech aktach. Narracje – estetyki – geografie” Grupy ETC (Wydawnictwo Krytyki Politycznej, 2014) oraz „Poza Rejestrem. Rozmowy o muzyce i prawie autorskim” (Fundacja Nowoczesna Polska, 2015).

Tagi: